Etapele unui Centru de Evaluare/ Dezvoltare

Iti punem la dispozitie expertiza noastra pentru organizarea unui Centru de Evaluare/ Dezvoltare. Iti oferim atat consultanta in identificarea competentelor cheie pe care urmeaza sa le evaluam, crearea probelor, derularea propriu-zisa a centrului, raportarea, cat si organizarea si planificarea de natura logistica.

Totodata este important sa stii ca putem organiza un Assessment Center atat online, cat si fizic.

Identificarea competentelor cheie ale postului pentru care se face evaluarea candidaților.

Determinarea nivelului competentelor din profilul ideal al candidatului pentru postul respectiv.

  • Designul si testarea exercitiilor/ probelor relevante pentru punerea in evidenta a nivelului competentelor necesare in post. Gasesti aici mai multe informatii despre instrumentele de evaluare pe care le folosim.
  • Stabilirea algoritmului de scorare.
  • Pregatirea evaluatorilor pentru asigurarea coerentei evaluarii.
  • Planificarea si organizarea aspectelor de natura logistica (rezervari de sali, catering, invitatii)
  • Pregatirea materialelor necesare in implementarea centrului de evaluare
  • Desfasurarea probelor de evaluare propriu-zise, notarea observatiilor.
  • Integrarea observatiilor evaluatorilor si scorarea competentelor pentru fiecare candidat.
  • Realizarea rapoartelor individuale și de grup, dupa caz.
  • Prezentare rapoartelor si a concluziilor.

Rapoarte sintetice

Rapoartele sintetice au urmatoarea structura:

  1. Introducere si prezentarea centrului de evaluare (ce este, ce competente s-au evaluat si prin ce probe).
  2. Prezentarea scorurilor individuale obtinute de participant pentru fiecare competenta evaluata.
  3. Prezentarea succinta a observațiilor referitoare la comportamentele participantului, asociate competentelor evaluate.
  4. Recomandari de imbunatatire a competentelor mai slab manifestate.

Rapoarte narative

Rapoartele narative (detaliate) au următoarea structura:

  1. Introducere si prezentarea centrului de evaluare (ce este, ce competente s-au evaluat si prin ce probe).
  2. Prezentarea scorurilor individuale obtinute de participant pentru fiecare competenta evaluate.
  3. Explicarea in detaliu a observațiilor referitoare la comportamentele participantului, asociate competentelor evaluate.
  4. Concluzii si recomandari de imbunatatire a competentelor mai slab manifestate.

Rapoarte la nivel de grup

Rapoartele la nivel de grup pot include (fara a ne limita), urmatoarele elemente:

  1. Scorurile pe competente la nivelul grupului de candidati evaluati.
  2. Clasamentul candidatilor pe baza criteriilor agreate.
  3. Scorurile candidatilor in functie de senioritate.
  4. Scorurile fiecarui candidat prin comparatie cu media grupului.
  5. Comparație între scorurile fiecărui candidat și scorurile obținute prin alte metode de evaluare.
  6. Recomandari de dezvoltare la nivel de grup.

Organizeaza un Assessment Center in compania ta

Iti punem la dispozitie know-how-ul expertilor nostri, ca tu sa poti beneficia de rezultate imediat.

Serviciile APT

Alte servicii complementare pe care le oferim

Consultanta HR

Iti punem la dispozitie expertiza noastra multidisciplinara in domeniul resurselor umane, alaturi de competențele tehnice și de marketing pentru a solutiona cat mai rapid proiectele.

Executive search

Te ajutam sa alegi candidatii potriviti pentru business-ul tau. Oferim servicii de evaluare in cadrul procesului de recrutare pentru candidatii de pe lista scurta.

Programe de dezvoltare

Personalizam cursurile si atelierele de lucru pentru a se potrivi realitatilor din organizatiile clientilor nostri . Colaboram cu managerii pentru a contribui la obtinerea de rezultate durabile.

Evaluare 360 grade

Va punem la dispozitie si serviciile de evaluare 360 grade cu ajutorul aplicatii proprii, apt360. Putem folosi acest instrument, complementar cu Centrul de Evaluare/ Dezvoltare, avand astfel acces la informatii suplimentare despre candidatii evaluati.

Feedback

In urma unui Centru de Evaluare/ Dezvoltare, dupa ce participantii au parcurs raportul primit, echipa noastra de evaluatori le poate oferi feedback direct candidatilor pe care i-a evaluat. La aceasta sesiune de feedback pot participa atat managerul direct, cat si un specialist HR.